Ne mazāk uzstādītu jaunu vai atremontētu turbīnu vispirms obligāti jāpārbauda eļļas spiediens.Aukstam motoram jābūt ne mazāk .kā 4 bar..uzsildītam līdz darba temperatūrai -80-90 grādiem ne mazāk kā 1,5 bar,pie iesildīta motora 80-90 grādiem pie 2000 apgriezieniem jā būt ne mazāk kā 4 bar.

Šajā tabulā ir parādīti eļļes spiediena mērijumi dažādām automašīnām.

Pie automomašīnu RENAULT 1,9/1,5/2,2 obligāti pievērsiet uzmanību uz eļļas sūkni, ja ir kaut mazākais iekšējais bojājums, obligāti nomainiet viņu.

Pie VW 1.9 TDI remonta obligāti pievērsiet uzmanību eļļas sūknim,ja ir kaut mazākais iekšējais bojājums nomainiet viņu.

Turbņa bieži iziet no ierindas, kad no nosēdumiem karterī motoram aizie ciet eļļas savācēja siets.

PEUGEOT, CITROEN, FORD, VOLVO 1,6 HDI. Pie turbīnas remonta šiem automobīļiem izmēriet eļļas spiedienu.Obligāti izņemiet sietu (filtru) pēc tam eļļas padeves trubu.

Noņemiet karteri, atskrūvējiet trešā klani un pārbaudiet šāles.

AUDI/ VW 1,8 Turbo. Obligāti nomainiet eļļas padeves trubu uz jaunu. Uz fotogrāfijām parādītas vietas kuras aiziet ciet. Iztīrīt,izmazgāt, pirkt lietotas nerekomendējam!

TOYOTA D4D. Rekomendēja noņemt karteri un pārbaudīt eļļas savācēja sietu (fotogrāfijā labi redzams): kā ir aizsērējis,tas nozīmē,kad jāmaina (blīve) zem degvielas sprauslām. Fotogrāfijās labi redzams sprauslu deformācija pirmā, trešā un ceturtā cilindrā.